miercuri, 11 ianuarie 2012

The Ribbon

Deci ati inteles probabil din titlu... Mie imi plac funditele. Si oare de ce? Ca piticul meu roz cu verde mi s-a urcat la cap? Probabil ca da. Pentru ca piticul din creierul meu vrea sa imi controleze creierul? Corect.
Dar acum, serios, poate va ganditi ce ar putea fi asa de special la o funda [boring]. Ca sa va pot explica nu stiu, dar stiu sa va arat. Priviti la funda roz cu verde. Nu ca e draguta? Ei haide, sincer! Daca ai zis "da" sau "mda...." atunci merita sa citesti.
O fundita este ceva foarte girly, si nu numai atat, aceasta este un accesoriu foarte stilat, mai ales pe timpul verii. O puteti purta in combinatie cu multe haine, exceptand eleganta. Daca ai fi vrut sa o porti la o rochie mai eleganta, sau haine elegante i-ati gandul!

 Gandeste-te ca fundita este ceva mai sport, si.. e ca si cum ai avea camasa eleganta cu curea argintie..si pantaloni de trening [LOL nici chiar asa =))] macar cred ca ati inteles. Cand mergeti la jogging e perfecta, dar si la prima intalnire, ca nu ai vrea sa ii dai iubitului tau impresia ca esti o femeie :)). Citeste si articolul First Date [coming soon] ca sa intelegi mai bine despre ce vorbesc. /bye

Un comentariu: