joi, 12 ianuarie 2012

♥ Friends, Family and Pets ♥

Aceste 3 lucruri pot spune ca sunt cele mai importante lucruri din viata mea: familia, prietenii si animalele de companie ♥. De ce? Pentru ca mi-au fost mereu alaturi. Si da ma refer si la animalele mele [my 8 cats ♥] pentru ca.. pur si simplu, le iubesc. Stiu ca daca voi iesi afara nu voi fi singura, voi fi cu ei care [poate parea stupid, dar nu e] de multe ori mi-au alinat orice durere. Acuum. Prietenii. Asa-zisi "prieteni" am foarte multi, trebuie sa recunosc, dar prietenii adevarati..daca reusesti sa ai cativa intr-o viata e minunat! "Prietenii" mei m-au tradat, au impartasit lucruri cu dusmanii mei si..au incheiat prietenia pentru un biscuit =)). Desi peste o zi ne-am impacat, nu asa trebuie sa mearga lucrurile. Acum, ca tot sunt la caitolul Prieteni, pot spune cu incredere ca cea mai sincera si mai buna prietena a mea, pe care o cunosc de cand aveam 5-6 ani, este Bya. Adica, nu stiu, este singura pe care am simtit-o mereu alaturi, chiar daca nu a fost langa mine, este singura mea prietena sincera, care nici daca ar putea nu m-ar trada [locuim in orase diferite :(]. Asaaa. Familia. Familia pentru mine este foarte importanta, adica, stiu ca daca ei nu ar fi fost sa ma sustina in unele cazuri si mai ales cat eram mica, sa imi arate cum e bine si cum e rau, eu cred ca as fi ajus..o nimeni :)). Stiu ca ei sunt cei care au ce sa puna in frigider,stiu ca ei tin familia aceasta pe picioare. Stiu ca ei sunt uneori prea duri sau prea protectori dar... [asta nici eu nu o inteleg :))]. Ei spun ca o fac pentru ca ma iubesc si probabil asa este dar nimic nu e bun in exces [nici macar iubirea!]. Ati vazut poate si in viata reala dar poate si in filme ce se intampla atunci cand intr-un cuplu fata/baiatul nu ii lasa putin spatiu celuilalt, il sufoca si... :| se despart. Nu ma refer neaaparat la chestia asta [ma despart de parinti? LOL =))] dar vreau sa zic ca putin spatiu e bun, putina incredere!
Care sunt pentru voi cele mai importante lucruri in viata? /bye

2 comentarii:

  1. Pai , pentru mine : cele mai imporante lucruri sunt : familia, prietenii , ploaia si prietenii mei imaginari ( mereu aproapee :)) )

    RăspundețiȘtergere